Twee workshops in de maand mei

Workshop Liberalisme I (14 mei) en Liberalisme II (28 mei)

Twee workshops in de maand mei Noordwest-Veluwe,

Het Netwerkbestuur biedt leden deze maand twee workshops aan: de workshop Liberalisme I en de workshop Liberalisme II. Beiden worden gegeven door Sander Janssen uit Hengelo, docent van het opleidingsinstituut ‘De Haya van Somerenstichting’.

De workshop Liberalisme I geeft leden kennis van en inzicht in het ontstaan van het liberalisme, de liberale stromingen en de kernwaarden van het liberalisme. Deze kennismaking geeft vooral nieuwe leden extra overtuigingskracht waarom het lidmaatschap van de VVD de juiste keuze is. De workshop wordt leden digitaal en kosteloos aangeboden en vindt plaats op vrijdagavond 14 mei aanstaande. Aanvang 20:00 uur.

De workshop Liberalisme II is een verdieping op workshop I en borduurt verder op de opgedane kennis in Liberalisme I. Deze workshop wordt sterk aanbevolen aan (toekomstige) bestuurders, commissieleden en volksvertegenwoordigers. Binnen het Netwerk Noordwest-Veluwe is het de 1e keer dat Liberalisme II beschikbaar komt. Voor leden en zittende raadsleden die volgend jaar een plaats ambiëren op de VVD Kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen geeft Liberalisme II de extra kennis en inzichten om overtuigend liberale standpunten uit te dragen. Ook deze workshop wordt digitaal en kosteloos aangeboden en wel op vrijdagavond 28 mei aanstaande. Aanvang 20:00 uur. Pak je kans. Voorwaarde is wel dat je aan Liberalisme I hebt deelgenomen.

Workshop Liberalisme I – voor nieuwe leden – digitaal - vrijdag 14 mei a.s. – aanvang 20:00 uur

Workshop Liberalisme II – het vervolg op I – digitaal – vrijdag 28 mei a.s. – aanvang 20:00 uur

Aanmelden per mail voor 7 mei 2021

bij Gonny Otter, portefeuillehouder opleidingen & talentmanagement,

hhjotter@solcon.nl

Nieuw politiek talent, dat actief wil worden bij de gemeenteraadsverkiezingen 2022 krijgt van het Netwerkbestuur een aanvullend opleidings- en trainingstraject aangeboden om zich voor te bereiden op het functioneren als volksvertegenwoordiger.