Nieuwsbrief 8 – januari 2022

De nieuwsbrief kunt u onderaan middels de link openen.

Inhoud Nieuwsbrief

• 1. Kieslijst Putten
  • 2. Speerpunten Putten
  • 3 Kieslijst Harderwijk
  • 4 Speerpunten Harderwijk
  • 5 Kieslijst Ermelo
  • 6 VVD trainingen
  • 7 Kieslijst Nunspeet
  • 8 VVD wethouders

AAN VVD leden binnen het Netwerk Noordwest-Veluwe

VAN  Bestuur

Het bestuur van het VVD Netwerk Noordwest-Veluwe wenst u een gezond en gelukkig Nieuwjaar toe.

Een jaar dat naar wij hopen vele mooie verrassingen voor ons in petto heeft. De eerste is al binnen.

Ons netwerklid Christianne van der Wal is voorgedragen voor het ministerschap in het nieuwe kabinet Rutte-4.

Daar zijn wij allen buitengewoon trots op. Naast het kamerlid Peter de Groot levert ons netwerk ook een minister. Wij feliciteren ‘onze’ Christianne van harte met deze belangrijke stap in haar politieke carrière.

Op 16 maart 2022 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. De campagneteams in Harderwijk, Ermelo, Nunspeet en Putten zijn druk met de champagnevoorbereidingen. Zij rekenen op uw steun en medewerking bij de uitvoering ervan.

In bijlage ontvangt u digitaal Nieuwsbrief 8 van januari 2022 die geheel in het teken staat van de verkiezingscampagne. Hier leest u alles over de leden die op de VVD kieslijsten komen in onze vier gemeenten en de lokale speerpunten.

Wilt u na doorlezing deze nieuwsbrief delen met uw familie, buren en kennissen in uw gemeente. Zo leren ook zij de gezichten kennen van de lokale VVD kandidaten. Herkenbaarheid is van groot belang. Hoe meer u deze Nieuwsbrief deelt binnen uw persoonlijk netwerk, des te beter. Daarmee helpt u actief mee aan de start van de verkiezingscampagne en aan de verkiezingsuitslagen op 16 maart. DOEN!